شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

آتلیه مامان

1392/9/28 2:40
نویسنده : مامان مریم
568 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی این عکسات رو جمعه گذشته یعنی 22 آذر ازت گرفتم چون هوا خیلی

 

 

سردبود بیرون نرفتیم منم حوصله ام سر رفته بود تصمیم گرفتم خودم رو با شما

 

 

سرگرم کنم و یه کم از خودم هنر نمایی کردم هر چند که خیلی اذیتم کردی و

 

به حرفم گوش نمیدادی منم کوتاه نیومدم صبر کردم تا لالا کنی بعدمشغول به

 

کار شدم بمیرم برات که تو خواب ناز بودی منم مزاحمت شدم چه کنم دیگه

 

چاره ای جز این نبود.ماچ

 


 

 

 

اینم آتلیه مامان مریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الناز
28 آذر 92 23:30
افرين به اين مامان هنرمند
شیما
2 دی 92 3:48
آخی عزیییییییییییییز دلم خوشگلم چه ناااز خوابیدی گل نازمدست مامانی درد نکنههه چه عکسای خوجملییی شدن
مامان مریم
پاسخ
چشمهای نازت خوشگل میبینه شیما جونم
سعیده مامان آنیسا
3 دی 92 16:16
وای چه ناز خوابیدی عزیزمحسابی اذیتش کردی ها مریم جون
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون آره فداش بشم خیلی اذیت شد
صفورا مامان آوا
14 دی 92 8:13
خیلی بامزه شده عکسا
مامان مریم
پاسخ
مرسی صفورا جون
ندا مامی ویانا
7 بهمن 92 1:22
چه ایده های جالبی
مامان مریم
پاسخ
ممنون از نگاه زیباتون
مامان علی کوچولو
15 بهمن 92 1:30
واای دوست عزیزم خیلی عکسای خوشگلی گرفتی من قبلا از این نمونه عکسا دیده بودم ولی همش واسه بچه های 2-3ماهه بود منم دیگه ناامید شدم چون موقعی که این عکسارو دیدم پسر کوچولوم 1سالش بود ولی حالا شما با این کارتون نشون دادین که میشه واسه بچه های بزرگترم این کارو کرد ممنون عزیزمممممممماگه پسرم باهام همکاری کرد و تونستم عکس بگیرم حتما میذارم تو وبش شما هم ببینید و نظر بدین
مامان مریم
پاسخ
عزیزم ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست . شاینا که با من همکاری نمیکرد منتظر موندم تا بخوابه بعد ازش عکس بگیرم .حتما عکسش رو بذار تا ببینیم خوشحال میشم