شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

نظرات (6)

قالب و تقویم کودکانه
28 آذر 92 8:16
نرم افزار منحصر به فرد مخصوص کودکان با بيش از صد نوع قاب عکس زيبا و فانتزي اين نرم افزار به شما اين امکان را ميدهد که بدون نياز به داشتن دانش خاصي از اين نرم افزار استفاده کنيد هم چنين قادر خواهيد بود عکس هاي خود را رتوش يا آرايش کنيد و رنگ و کنتراست عکس را نيز تغيير داده و از افکت هاي مختلف اين نرم افزار استفاده کنيد. اين نرم افزار تماما ژاپني بوده و به همراه اموزش به شما ارائه خواهد شد. با يک بار بازديد ضرر نمي کنيد.
نازنین
28 آذر 92 11:57
سلام... تغییر دادن رنگ زمینه عکس به وسیله نرم افزار فتوشاپ امکان پذیره. من خودم چون تو آتلیه کار میکنم،میتونم با فتوشاپ زمینه رو مشکی کنم وگرنه عوض کردن زمینه و تمیز در آوردنش کار سختیه،حتی برای جدا کردن موهای سر هم یه مرحله دیگه داره.بخاطر همین من بهتون پیشنهاد میکنم به جای کار با فتوشاپ یک چادر مشکی رو با پونس بزنید به دیوار،طوری که چادر تو کل زمینه ای که میخواید از دخترتون عکس بگیرید باشه و بعدش عکساش رو با هر تزیینی که میخواید بگیرید. این کار خیلی راحت تره و تمیزتر هم در میاد. بعدش اگه تونستید میتونید با فتوشاپ عکسهارو در کنار هم قرار بدید. البته شما خودتون یه پا عکاس هستیدا،عکسای شاینا جونم با مای بیبی خیلی جالب و قشنگ شده.
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزییییییییییییزم
سوین
29 آذر 92 15:05
ای جونم دایپر بازی چه کیفی میده با یه دخمل ناز نازی .
مامان مریم
پاسخ
مرسیییییی عزیزم
مامانی درسا
30 آذر 92 11:29
الهی بگردم هر دفعه پشت صحنه همین طوره ..... ای بابا خونه تکونی لازم میشی که هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامان مریم
پاسخ
واقعا همینطوره یلدای شما هم مبارک
شیما
2 دی 92 3:46
ای جوووووووووووووووووووووووووووووونمخوشمل خالهههه
مامان الناز
5 دی 92 16:25
يلداي شما هم مبارك البته با تاخير