شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

واکسن 18 ماهگی

1392/9/22 17:33
نویسنده : مامان مریم
239 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم بالاخره نگرانیم برای واکسنهات تمام شد امروز هم واکسن 18

 

 

 

 

ماهگیت رو زدی . ساعت 8 صبح بیدار شدم که قطره استامینافون بهت

 

 

 

 

بدم دیدم که زودتر از من بیدار شدی اصلا دلم نمی خواست از خواب

 

 

 

ناز بیدارت کنم معلوم بود که خیلی خوابت میاد چون چشمات باز

 

 

 

نمیشد

 

کمی با خرسی کوچولو و عروسکت بازی کردی

 

بعد آماده ات کردم که بریم

موقع واکسن هم اصلا اذیت نکردی فقط یه کوچولو گریه کردی زود هم

 

 

 

ساکت شدی  تا الان که خدا رو شکر تب نداری بعد کمی با لگو هات

 

 

 

بازی کردی و خوابت برد.

وزن :9 کیلو

قد:82

دور سر:46

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرحسین
30 مهر 92 8:42
شما لطف دارین عزیزم . خدا رو شکر واکسنهای شاینا تموم

شد و من هم از دست این استرس واکسنها راحت شدم