شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

یه خبر خوب

1392/9/22 17:31
نویسنده : مامان مریم
242 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم تو این روزهایی که می گذرد یه روزه و شب هایی میاد که منو

 

 

به شدت شگفت زده می کنی.تا  الان چندین کلمه را به زبون میاری

 

 

که  چند تایش هم با مفهومه..

 

.

ماما 

بابا

کش ( کفش)

آب

تاب تاب

ته تا (مهتا)

 

 

و خودت می تونی به تنهایی بایستی و چند ثانیه ای خودت را نگه

 

 

داری و با کوجکترین کمکی راه میری  تا صدای آهنگ می شنوی

 

 

دست  میزنی و میرقصی

 

 


فدای اون دل نازکت بشم  وقتی بهت اخم میکنم صورتت را بر می

 

 

گردونی و اصلا به روی خودت نمیاری  بعد میای تند تند  بوس میکنی و

 

 

میگی گه نه (قهر نه)

 

 

و اون خبر خوب اینکه دیشب خونه ی آقا جون بودیم کنار من و عزیز

 

 

نشسته بودی و بازی می کردی که یکد فعه متوجه شدیم که خودت

 

 

ایستادی و پنج قدم بدون کمک راه رفتی وقتی این حرکتت رو دیدم

 

 

خیلی خوشحال شدم  .

 

 

خوشحال شدم از  اینکه پرنسس کوچولوی من روز به روز داره بزرگتر

 

 

میشه .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وب نگر
19 مهر 92 22:44
باسلام
گروه نرم افزاری وب نگر افنتخار دارد خدمات طراحی سایت ، قالب سایت و وبلاگ ، را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به شما عزیزان ارائه نماید .
سفارش طراحی قالب وبلاگ با عکس کودک دلبند شما تنها با 10،000 تومان .
ویرایش عکس قالب وبلاگ به عکس کودک شما در بالای قالب وبلاگ تنها با 5،000 تومان پذیرفته میشود .
هدف ما جلب رضایت شماست .

گروه وب نگر webnegar1.mihanblog.com