شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

تبریک های جا مانده و خونه تکونی شاینا

1392/12/17 21:55
نویسنده : مامان مریم
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم قربون دختر خوشگلم برم من که بزرگ و خانوم شدی برای خودت

 

شاینا جون مامان رو ببخش که این ماه اصلا نتونستم بیام وبت رو آپ کنم یه وقت

 

نگی مامانم تنبل شدهچشمکنازگلم کارهای خونه تکونی  بعدشم رفتیم تهران پیش


خاله جون  .دیگه همینطور سرگر م بودیم به هر حال ماهی رو هر وقت از آب


بگیری تازه ست با تاخیر خیلیییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییی فراوان


ولنتاینت مبارک عشقم امسال دومین ولنتاینیه که عشق من و بابا امیر


پیشمونه بابایی هم برات یه خرس موزیکال خرید وقتی دیدیش خیلی ذوق

 

 

کردی فدای ذوق کردنت بشم من .

 

اینم عسلم با هدیه ی ولنتاینش

 

 

 

 

 

شاینا جونم این ماه 23 ماهه شدی مبارکت باشه دختر خوشگلم وااااااای شاینا

 

ماه دیگه 2 ساله میشی همیشه به بابا امیر میگم باورت میشه جوجه 900

 

 

گرمی ما داره 2 سالش میشه همیشه خدا رو بابت این هدیه ی گرانبها شاکرم

 

حرف زدنت هم کم کم داره کامل میشه .تا ماه قبل به من میگفتی مامان به

 

بابایی هم میگی بابا ولی الان به من و هر کی که میبینی همه رو بابا صدا


میزنی دست و پا چشم و گوش و زبونت هم وقتی ازت میپرسیم بلدی نشون


بدی.

 

دست =دس        پا=پا        نی نی = نی نی      آب = آب        پاشو= 

 

پاش      بشین = بیش       بالش= بابش      بریم = بیم   عزیزم = عسیسم

 

با عروسکات هم خوب بازی میکنی بهشون غذا میدی میذاری رو پاهای


خوشگلت لالاییش میدی  بعد


محکم بغلش میکنی فشارش میدی و میگی عسیییییسم.

 

تو این مدت خونه تکونی هم خیلی کمکم کردی .

 

اینجا داری تلویزیون و میز رو برام پاک میکنی

 

 

 

 

 

فدای دستات بشم که داری عروسکهای ویترینت رو تمیز میکنی خرگوشم

 

موهات هم دیگه بلند شده میتونم برات خرگوشی ببندم.

 

 

 

 

 

دخترم خسته شده یه کم اسب سواری کنه

 

 

 

عسلی خونه تکونی کرد خسته شد کنار در خوابش برد

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مائده(ني ني بوس)
17 اسفند 92 16:58
ماشالا چه بزرگ شدي توقربون اون خواب رفتنت برم(كار مامان راحته ديگه)
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
اسپاترا
17 اسفند 92 19:44
وای عزیزم چه دخملی خسته نباشی عزیزممامانش کلی از طرف خاله ببوسش
مامان مریم
پاسخ
چشم عزیزم
مامان علی کوچولو
18 اسفند 92 16:28
عزیزم چه ناز خوابت برده شما بچه ها همینجوری هستین انقدر شیطونی میکنین که یهو یه جایی خوابتون میبرهراستی مامان مریم شاینا خانم گل خوش به حالت که شاینا میزاره وسایل تزیینی بزاری تو خونه آخه دیدم کنار تلوزیون روی میز مجسمه و ظرف خوشگل گذاشتی من که دیگه خیلی وقته به خاطر پسر وروجکم قید وسایل تزیینی هامو زدم فقط گاهی وقتا که مهمون میاد قبلش یه چند تاشو میارم اونم چون واسش جدیده انقدر باید بهش بگم نکن که طفلی دلم واسش میسوزه دوباره جمعشون میکنم
مامان مریم
پاسخ
واقعا همینطوره خوشبختانه از وقتی که شاینا به دنیا اومد من هیچ کدوم از وسیله هام رو جمع نکردم بهش میگم دست نزن واقعا دست نمیزنه دیگه براش عادی شده جایی هم میبرمش به دکور دست نمیزنه به نظر من شما هم وسایلتون رو بذارید که براش عادی بشه ممکنه چند روز اول دست بزنه بعد براش تکراری میشه
مامان ریحانه
19 اسفند 92 16:18
نازیییییییییییییییییییییییییییییی
مامان جوجه طلا
19 اسفند 92 16:47
ای جونم چه نفسی این شاینا خانوم . 23 ماهگیش مبارک . پیشاپش سال نو و همچنین تولد دوسالگی دختر نازت هم مبارک باشه. وای جیگرم چقدر قشنگ گردگیری میکنه چقدر ملوس خوابش برده............................
مامان دیبا
19 اسفند 92 17:31
فدای این دخمل بلا بوووووووووووووووس این هم یه پروانه که داره دنبال گل خوشبوی بهاری می گرده که این جا یافته $$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_’.____.’_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, ‘.__,’_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *’,, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**’____________**’$$***,, ____,;’*___’_.*__________________*___ ‘*,, ,,,,.;*____________—____________ _ ____ ‘**,,,, *.° ? …° ….O …….°o O ° O ……………..° ………….. ° …………. O ………….o….o°o ……………..O….° …………o°°O…..o ………..O……….O …………° o o o O ………………….? ……………….? ……………? ………..? ……..? ….
مامان مریم
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
شیما
19 اسفند 92 20:23
ای جووووووووووووووووووووووووووونمقربون اون شکل مااااهت بشم من جیگریوای موهاشو ببین چه خوشگلههه چقدرم بهش میاد فداش شم
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه شیما جونم انشالله که همیشه سلامت باشی
مهسا مامان نورا
21 اسفند 92 15:44
ای جونم چه ناز شده تو عکسها شیطونک من یه عالمه بووووووس بگیر که اومدالهی بمیرم ببین چطور خوابش بردهخصوصی چک کن
مامان مریم
پاسخ
فداس مهربونیهات عزیزم
مرجان مامان آران و باران
22 اسفند 92 2:05
23 ماهگیت مبارک فدات شممممممممممم قربونت برم خوشگل خوشتیپپپپپپپپپ ببخشید دیر اودم سر زدم مریم جونم
مامان مریم
پاسخ
ممنون از محبتت مرجان جونم
مامان اسرا
22 اسفند 92 10:14
چه دخملی خدا حفظش کنه
ندا مامی ویانا
22 اسفند 92 12:17
بوی نو شدن می آید... ولی تو همیشه رفیق " کهنه" من بمان...
ندا مامی ویانا
22 اسفند 92 12:18
ماشالا به عشقممممممم
مریم
23 اسفند 92 19:46
آخرش من میخورمت دخمل رمزم خصوصی
مامان مریم
پاسخ
ممنون مریم جون
مریم
23 اسفند 92 19:47
moongirl92
خاله حدیثه
26 اسفند 92 11:06
عزیزم از بس کار کردی همون جا خوابت برد