شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

شاینا و عروس خانوم

1392/11/15 18:04
نویسنده : مامان مریم
464 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیروز همچنان برف ادامه داشت من و بابایی رفتیم تو حیاط تا آدم برفی

 

درست کنیم تصمیم گرفتیم که چیزی درست کنیم که با بقیه آدم برفی ها فرق

 

داشته باشه چون همه جا سفید و قشنگ شده بود به این نتیجه رسیدیم که

 

عروس درست کنیم منم یه سری وسیله آوردم تا تا آدم برفیمون بیشتر شکل

 

عروس بشه .خیلی جالب شده بود.داماد هم روز قبلش تو حیاط آقا جون بود.

 

اینم عروس خوشگلمون وآقا داماد

 

 

 

عکسهای عسلم با عروس خانوم

 

 

 

 

 

عسلم امیدوارم روزهای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه

 

 

 

 

گرم باشه.

 

روزهای زمستونیت قشنگ

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان الناز
15 بهمن 92 20:44
به به چه ادم برفي خوشگلي ايشالاه خودت عروس شي عروسكم
مامان مریم
پاسخ
ایشالاههههههههه
آوا دختر خاله ی دینا جونی
16 بهمن 92 19:44
به به چه ادم برفی خوشملی
آوا دختر خاله ی دینا جونی
16 بهمن 92 19:45
خصوصیـــــــــــــ
آدرینا
17 بهمن 92 14:57
سعیده مامان آنیسا
17 بهمن 92 17:34
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چقد این عروس دوماد برفی قشنگه
مامان مریم
پاسخ
چشمات خوشگل میبینه عزیزم
مرجان مامان آران و باران
19 بهمن 92 8:22
به به چه عروس دومادییییییییییییییییییی قربون شاینا خوشگلممممممممممممممممم برممم
مامان مریم
پاسخ
اینم از طرف شاینا برای شما
مامی آیلین
20 بهمن 92 2:18
وای چه دخمل خوشگلی دارید خدا حفظش کنه براتون خوشجاال میشم به من هم سر بزنید شما بابلسر زندگی میکنید ایا؟ ما هر سال میایم بابلسر اخه هههه
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم .من چالوس سمت نمک آبرود زندگی میکنم
شیما
22 بهمن 92 16:29
ای جووووووووووووووووووووووون قربون این شاینای نااااز و خوشگلم بشم من چقدر صورتی بهش میاااادبه به چه آدم برفیای قشنگی
مامان مریم
پاسخ
قربووووووووووووووووووووووووووووونت این برای شما و کژال جونم
پرگل مامان پارمیس
24 بهمن 92 22:28
اولین باره که یه آدم برفی متفاوت میبینم خیلی خوشم اومد. منظورم با آدم برفی عروس خانوم بود ایشالله روسی شاینا جونییییییییییییی
ندا مامی ویانا
25 بهمن 92 14:54
.•*..*•..•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•.
مامان الناز
25 بهمن 92 19:31
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک !
مامان مریم
پاسخ
ولنتاین شما هم مبارک
مائده(ني ني بوس)
26 بهمن 92 14:33
آدم برفي خوشگلي.آفرين به تو دختر صورتي پوش خوشگل و ناز
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیز دلم
خاله حدیثه
27 بهمن 92 14:00
ایشالله عروسی خودت خاله جون . ممنون عزیزم
مامان علی کوچولو
27 بهمن 92 17:13
چه آدم برفی خوشگلی ولی به نظر من اونیکه کنارشه خوشگلتره
مهسا
29 بهمن 92 16:59
خاله تو خودت عروسک هستی سفید برفی من
مامان مریم
پاسخ
مرسی از لطفتون خاله جونم
مهسا
29 بهمن 92 17:02
خصوصی
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
ندا مامی ویانا
4 اسفند 92 15:34
خدایا.. خواستم بگویم تنهایم.. اما نگاه حندانت مرا شرمگین کرد.. چه کسی بهتر از تو؟
پگاه مامان آرتین
10 اسفند 92 8:25
عزیزم تو خود عروس نازوفرشته خانم گلیخوشتیپ خانم بااون ست خوشرنگتخصوصیو چک کن
مامان مریم
پاسخ
فدای خاله ی مهربونم بشم من
پگاه مامان آرتین
10 اسفند 92 8:25
8569
مامانی درسا
14 اسفند 92 1:57
آفرین به این مامان و بابا خلاق .... انشاالله عروسی شاینا گلی ...... خیلی خوشگل شده
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونم