شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

21 ماهه شدی عزیزم

1392/10/7 16:18
نویسنده : مامان مریم
315 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چشمت شب شعر من است

 

خانه ای از برق نگاهت روشن است

 

دخترم وقتی که همراه منی

 

 


باغ گل ,دشت شقایق با من است

 

مهر در شط نگاهت موج موج

 

یاس در باغ تو دامن دامن است

 

بی حضورت خانه ام هرگز مباد

 

زندگی بی خنده ات جان کندن است

 

ناز کن نازت رو من می خرم

 

 

اینم هدیه ایست از طرف مامان مریم و بابا امیر

 

 

عزیزم 21 ماهگیت مبارک

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر ارسلان
9 دی 92 10:42
شاینا جون 21 ماهگیت مبارک قندعسل
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله حدیثه
9 دی 92 14:40
گل خاله بزرگ شدنت مبارک
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون و ممنون از اینکه به ما سر میزنید
مهسا مامان نورا
12 دی 92 11:49
فندق شیرین خاله 21 ماهگیت مبارک
نازنین
12 دی 92 12:45
21ماهگیت مبارک گلم. کادوهای خوشگلتم مبارکت باشه. مرسی نازنینم چشمات خوشگل میبینه
مامانِ حنـــــــا
14 دی 92 15:56
21 ماهگیت مبارک خانوم خانومااااااااااااااااااااااااااااااااااا . ایشالا 120 ساله بشی قشنگم
مامان مریم
پاسخ
مرسییییی مریم جونم
مامان دیبا
4 بهمن 92 15:51
سلام عزیزم. چه دختر ناااااااااااازی دارین. هزار ماشالا. خدا حفظش کنه این عسل رو. اولین بار هست که به وب شما اومدم. اجازه هست لینکتون کنم؟ یه چیز جالب : اسم من مریم هست و اسم بابای دیبا هم امیر!!!! خوشحال می شیم به ما سر بزنی
مامان مریم
پاسخ
سلام مریم جون وااااای چه جالب عزیزم باعث افتخارمونه منم لینکتون میکنم ممنون که به شاهدونه ی من سر میزنید