شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

آخرین روزهای 21 ماهگی

1392/11/5 1:50
نویسنده : مامان مریم
291 بازدید
اشتراک گذاری

شاینا جونم داری 22 ماهه میشی واااااااااااای خدای من باورم نمیشه 2 ماهه

 

دیگه پرنسس کوچولوی من2 سالش میشه گلم نزدیک 2 ساله اومدی تو زندگی

 

 

 

من و بابا امیر و با وجودت زندگیمون رو زیباتر کردی عسلم هر ماه بزرگتر و دلنشین

 

تر از ماههای قبل میشی  کم کم حرف زدنت هم داره بهتر میشه با هر یک

 

کلمه گفتنت کلی ذوق میکنم جدیدن هم خیلی به من و بابایی وابسته شدی

 

دوست داری همیشه پیشت باشیم وابستگی ما هم بهت بیشتر شده تا حدی

 

 

 

که وقتی میخوابی من که خیلی دلم برات تنگ میشه میام کنار تختت میشینم

 

اینقدر نوازشت میکنم و میبوسمت تا بیدار بشی.

 

این روزها خودت با عروسکت بازی میکنی هر کاری که من باهات میکنم برای

 

عروسکت انجام میدی به عروسکت غذا میدی پمپرزش میکنی بعد بالشت رو

 

میگیری رو پات لالایش میدی چند روز پیش دیدم سر و صدات نمیاد اومدم تو

 

 

 

 

اتاقت دیدم عروسکت رو بغل کردی و رفتی تو کریرت خوابیدی وقتی دیدمت

 

 

 

کلی بوسیدمت

 

 

اینجا هم داشتی با عروسکت بازی میکردی که خوابت برد

 

تو این عکست هم با مهتا جون رفتین تو تختت و بپر بپر میکردین عاشق این

کاری

 

 

و این هم شهر بازی ایران تافته که با مهتا جون حسابی خوش گذروندی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرهاد
5 بهمن 92 8:39
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
سوین
5 بهمن 92 18:12
ای جونم دلم برات تنگیده بود خاله نمیشد تو وبلاگت نظر گذاشت .امیدوارم شاد باشی همیشه
مامان مریم
پاسخ
سلام عزییییییییییییییییزم منم دلم خیلییییییییییییییی براتون تنگ شده بود سوین جون تولدت مبارک عسلم اومدم تو وبت تبریک گفتم ولی نمیدونم چرا ارسال نمیشد میبوسمت خوشگلم
مامان دیبا
6 بهمن 92 9:08
ای جااااااااااااانم چه دخمل خوش تیپ بلایی هستی شاینا خوشمله ...بوووووووووووووس بوووووووووووس هزارتا
مامان مریم
پاسخ
منم
مامان دیبا
6 بهمن 92 9:09
مرسی که به ما سر زدین عزیزم. شما هم لینک شدین. خصوصی تو چک کن
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم مریم جون ممنون از رمزتون
خاله حدیثه
6 بهمن 92 12:20
به به چه عکسای خوشملی . همیشه به گردش و تفریح مرسی خانومم عزیزم آدرس وبتون فکر کنم اشتباهه چون وبتون باز نمیشه
مامان الناز
6 بهمن 92 15:42
قربون تو دختر ناز بشم ايشالاه هميشه شاد باشيد راستي ماماني يادم نميره ها شما اصلا به ما سر نميزني
مامان مریم
پاسخ
فدات بشم عزیزم حتما سر میزنم
ندا مامی ویانا
7 بهمن 92 1:19
ایشالا همیشه خوشحال باشی
مامان مریم
پاسخ
مرسیییییییییییییییی
سعیده مامان آنیسا
9 بهمن 92 12:17
همیشه به گردش عزیزم
مامان علی کوچولو
15 بهمن 92 1:07
ایشالا همیشه شاد وخوشحال باشی شاینا خانم گل
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووووووووووووووووونم
مامان هيراد
19 بهمن 92 23:38
عزيزم چه قشنگ خوابيده