شایناشاینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

شاینا شاهدونه ی زندگیمون

خریدهای دخملی

1393/3/26 21:13
نویسنده : مامان مریم
712 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم تهران که میریم تو خونه خیلی خسته میشی و حوصله ات سر میره این

 

دو روزی که مامانی و خاله جون بیمارستان بودن من و شما هم غروبها میرفتیم

 

بیرون . شما هم حرف گوش میکردی و دستم رو ول نمیکردی قبل از اینکه خدا تو

 

رو به من بده هر وقت میرفتم بیرون و دخترای ناز رو میدیدم که دست تو دست

 

مامانشون با هم میرفتن خرید حسودیم میشد و میگفتم میشه خدا به من هم

 

دختر بده و دستش رو بگیرم ببرمش خرید, همینطور شد و ممنونم از خدا.

 

الانم خیلی ذوق میکنم که با هم میریم خرید وبا عشق و تمام وجودم برات خرید

 

میکنم.

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان فهیمه
26 خرداد 93 23:39
مبارک باشه عزیزم چه مامان با سلیقه ای این لباسای خوشگل تن شاینا خانم که بره خوشگلترم میشه
مامان مریم
پاسخ
ممنون فهیمه جون
مامان مهنوش
29 خرداد 93 15:49
مبارک باشه لباسهای قشنگ گل دختر...به شادی بپوشه مرسی که به ما سر زدین
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان شینا
31 خرداد 93 2:42
مبارک باشه لباسای قشنگت آفرین به این مامان با سلیقه دمپایشو خیلی می دوستم
مامان مریم
پاسخ
مرسی از لطفتون
ندا
31 خرداد 93 14:16
ای جونمممممممم چه لباسای خوشملی خریدی خاله جون
مامان مریم
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه عزیزم
مهربوون
1 تیر 93 23:16
چه لباس های نازی مبارکت باشه کوچولو خانوووم
خاله حدیثه
10 تیر 93 14:37
مبارک باشه ایشالله به شادی بپوشی دختر گلم
مامان مریم
پاسخ
ممنون گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
11 تیر 93 2:23
وای خیلی خوشگلهههههههههههه مبارکههههه
مامان مریم
پاسخ
چشمات خوشگل میبینه عزیزم